Notice: add_theme_support( 'html5' ) fonksiyonu hatalı çağırıldı. Tiplerden oluşan bir dizi aktarmalısınız. Daha fazla bilgi için lütfen WordPress hata ayıklama adresine bakın. (Bu mesaj 3.6.1 sürümünde eklendi.) in /usr/share/nginx/sites/gidipgormelicom/wp-includes/functions.php on line 5865
İtalya arşivleri – Gidip Görmeli

İtalya

» İtalya

Murano ve Burano Adaları

Londra’ya taşındığımızdan beri en yoğun aylarımı geçiriyor, son 6 aydır neredeyse aralıksız çalışıyorum. Bu tempoya bir ara verelim diye düşünüp eşime sürpriz Venedik uçak bileti satın almıştım yılbaşında. Uzun bi aradan sonra nihayet geldi çattı gitme zamanı. Londra’da hava 14 derecelerdeyken Venedik’de 26 dereceyi buluyordu. Düştük yollara, İtalya’nın İncisi Venedik’i keşfetmeye. Fakat Venedik merkezden önce..[...]

Kolezyum – Roma

Uçağımız Floransa turundan döndükten bir gün sonra saat 15:00 civarındaydı. Saat 12:00 gibi otelden ayrılacağımız için sabah 8’de çıkıp o saate kadar birkaç yeri daha görmeye karar vermiştik. İlk gün gezerken girmeye vaktimizin olmadığı Sistine Şapeline gitmekti aslında amacımız. Fakat bizdeki şans işte, o gün ayın ilk Pazar günü olduğu için ve Papa Sistine şapelinde..[...]

Floransa – İtalya

Napoli turunu da bitirdikten sonra otele döndük, akşam yemeği için dışarı çıktık. Bir Arjantin restoranında pizza yedik ama ismini bile hatırlamıyorum 🙂 Ertesi sabah yine saat 7:30’da buluştuk ve Floransa’ya doğru yola koyulduk. Günübirlik Floransa turu 145 Euro. Yaklaşık 3 saat kadar sürüyor yolculuk. 3 günlük İtalya tatilinde 3 şehir gezince o kadar çok yoruldum..[...]

Napoli – İtalya

Napoli deyince akla ilk gelen Pompei şehir kalıntılarına bir önceki yazımda yer vermiştim ki kendisi burada. Pompei turu öğle yemeğiyle son bulunca Napoli’ye doğru dönüş yoluna geçtik. Yanlış hatırlamıyorsam Pompei Napoli arası 25-30 dakika sürüyor. Pompei de gezerken yorulmuşsunuzdur bu süre dinlenmeniz için ideal. Biz turla Napoli’ye vardığımızda önce yerel yiyecek içecekler satan bir dükkana..[...]

Pompei – İtalya

İtalya’daki ilk günümüzde kısa bir Roma turu yapıp odalarımıza çekilmiştik. Tur rehberimiz ertesi günkü Napoli-Pompei turundan bahsedince katılmayı kararlaştırdık hemen ve sabah 7’de buluşmak üzere sözleştik. Turdan biraz bahsetmem gerekirse sabah 7:30’da otobüsle Pompei’ye doğru yola çıkılıyor, rehber eşliğinde gezilip Pompei girişine çok yakın olan bir restaurantta yemek yenilip, Napoli’ye dönülüyor. Napoli’de 2 saatlik bir..[...]

Roma – İtalya

En son Garanti Bankasının düzenlediği “Biz ayrılamayız” temalı bir yarışmada Instagram’da birinci olduğumuzdan ve 3 günlük İtalya turu kazandığımızdan bahsetmiştim. İşte kazandığımızın resmi 🙂 Her yere birlikte giden biz İtalya tatilini de ayrılmadan kazandık 🙂 Öncelikle belirtmeliyim ki buraya kadar her şey güzel görünüyor fakat yine başımıza gelmeyen kalmadı tabiki 🙂 Öncelikle vize için başvurmakta..[...]